Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

F.A.Q. 06-04.06.2012 ________________________ Πως θα εξυπηρετειται η κυκλοφορια; Πως θα γινεται η προσπελαση του κεντρου;


F.A.Q. 06 04.06.2012
.
επισημη ερωτηση:
Πως θα εξυπηρετειται η κυκλοφορια; Πως θα γινεται η προσπελαση του κεντρου;
επισημη απαντηση:
Η κυρια προσβαση στο κεντρο της Αθηνας αναλαμβανεται ολο και περισσοτερο απο το μετρο και το τραμ, που προβλεπεται να επεκταθουν τα επομενα χρονια. Οι πλατειες Ομονοιας και Συνταγματος, αλλα και η πλατεια Μοναστηρακιου ειναι οι "πυλες" του κεντρου για τα μεσα σταθερης τροχιας. Στο δικτυο αυτο θα συμβαλλουν στο μελλον πολυ περισσοτερο τα επιγεια μεσα μεταφορας, με την αναδιαρθρωση τους και την βελτιωση των κυκλοφοριακων συνθηκων στο κεντρο που θα φερει η συνολικη παρεμβαση.

εναλλακτικες ερωτησεις:
Εφ' οσον στην οδο Πανεπιστημιου προβλεπεται η διελευση μονο τραμ αλλα οχι λεωφορειων η τρολεϋ ανακυπτει το ζητημα της συγκοινωνιακης συνδεσης περιοχων που τωρα εξυπηρετουνται απο τις γραμμες (λεωφορειων & τρολεϋ) που διερχονται απ΄αυτην (την οδο Πανεπιστημιου) χωρις να κατευθυνονται στο κεντρο της Αθηνας.
Χωρανε και τραμ και λεωφορεια και τρολευ στην οδο Πατησιων;
Θα μπορεσει το τραμ που κινειται σε ραγες να ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ταχυτερο απο τα ευελικτα λεωφορεια και τρολεϋ κινουμενο στην στενη οδο Πατησιων;
Αν δεν χωρουν ολα (τραμ, λεωφορεια, τρολεϋ) στην οδο Πατησιων θα συνεχισουν τα λεωφορεια και τα τρολεϋ να λειτουργουν συνδεοντας την γραμμη του τραμ με τα ακρα των σημερινων δρομολογιων; Και, σ΄αυτη την περιπτωση το συνολικο κοστος των συγκοινωνιακων φορεων θα ειναι μικροτερο η μεγαλυτερο;
Ποσες φορες και ποσες ωρες ο επιβατης θα περιμενει σε σταση με καυσωνα, βροχη, κρυο, αερα για τις διαδοχικες μετεπιβιβασεις;
Ποιος θα ειναι ο πραγματικος συνολικος χρονος της διαδρομης; θα ειναι μικροτερος η μεγαλυτερος απο τον σημερινο;
Η δεν θα φθασει ποτε το τραμ στα Πατησια οποτε αυξανονται ακομη περισσοτερο οι μετεπιβιβασεις;
Και τι θα γινει με τις αφετηριες - τερματα των λεωφορειων και τρολεϋ στα ορια της "πρωτευουσας περιοχης" της παρεμβασης;  Υπαρχουν χωροι για αφετηριες - τερματα; ή θα υπαρξουν κυκλικες διαδρομες (στην πλευρα της οδου Πατησιων); μπορει να γινει αυτο;
Υπενυθμιζω πως αν οι αφετηριες - τερματα προβλεπονται εξω απο την εισοδο του Εθνικου Κηπου, στο Συνταγμα απεναντι απο το μνημειο του Αγνωστου, Στρατιωτη, στην πλατεια Αιογυπτου, στην οδο Μαυροματαιων, εκει δεν υπαρχουν οψεις κτιριων επι της οικοδομικης γραμμης, δεν υπαρχουν μαρκιζες προστασιας απο την βροχη, τον ηλιο, τον αερα, ως θεσεις ειναι ανοιχτες στους ανεμους, οι δρομοι εχουν μεγαλο πλατος (αν βρεχει) στα φαναρια η χρονικη προτεραιοτητα διδεται στα οχηματα. 
Εχει υπολογισθει στο κοστος του εργου η αχρηστευση του υπαρχοντος αλλα εν λειτουργια τωρα υλικου; (οχηματα, γραμμες τροφοδοσιας τρολεϋ, υποσταθμοι ηλεκτρικου ρευματος); Απο την οδο Πατησιων διερχονται οχι μια αλλα πολλες γραμμες λεωφορειων και τρολεϋ, υψηλης συχνοτητας δρομολογιων τα οχηματα ειναι πολλα τι θα γινει με αυτα; Χρειαζονται πραγματικα σε αλλα δρομολογια, ή θα δρομολογηθουν χωρις αναλογο εργο επιβαρυνοντας οικονομικα τους  συγκοινωνιακους φορεις ή θα παροπλισθουν προωρα;
εναλλακτικες απαντησεις:
Ποιος να ξερει..... αραγε.
.
η F.A.Q. 06 04.06.2012 επεται της F.A.Q. 05 30.05.2012
συνδεσμος στην F.A.Q. 05:
http://jan1448.blogspot.gr/2012/05/faq-04-27052012.html
.
Το σημειωμα αυτο αναρτηθηκε στο αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στο facebook την 04.06.2012.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=343149972424810&set=a.334673279939146.74584.100001894299391&type=3
Το σημειωμα αυτο κοινοποιηθηκε απο το αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα" στο facebook την 04.06.2012.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/234063650038833/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου